soselfimportant:

missmeghanf:

soselfimportant:

hack the planet

This is not real. This is clearly a YouTube video.

wait a second…

(via slayer-slayer-slayer)

×

genderoftheday:

Today’s Gender of the day is: Dog

genderoftheday:

Today’s Gender of the day is: Dog

×

bonerfart:

gothkimono:

fuckyeahtattoos:

Zach Gonzalez at MasterMinds Tattoo in San Antonio, Texas
Instagram: @zachtitties09 

You have GOT to be kidding me. 

i was gonna ask ‘why’ but it’s really NOMB

bonerfart:

gothkimono:

fuckyeahtattoos:

Zach Gonzalez at MasterMinds Tattoo in San Antonio, Texas

Instagram: @zachtitties09 

You have GOT to be kidding me. 

i was gonna ask ‘why’ but it’s really NOMB

(via skeletoncore420)

×

escapefrommetalgear:

mynameisnotkei:

"SON ATTA BITCH!!"

Joseph plz

(via platwaifu)

×

pxelprince:

they do exist

(via spookypebble)

×

×

×

×

69vegeta:

reblog this in 60 seconds or the meme man will get you

(via slayer-slayer-slayer)

×

skeletondeity:

imageold feelsman jenkins is at it again

(via officialrule34)

×

Have you guys heard of the meme my feelings when I have no girl friend? Haha what a classic

higgzorz:

(Source: aperture-of-consciousness)

×

uchiigatana:

akamegatrill:

nusensei:

akamegatrill:

bro… nice.

Step 1: base image

Step 2: bring up the contrast and using the curves tool brighten the black areas in the image

Step 3: Using the theshold tool you can bring out a faint outline of tumblr user akamegatrill's face in the reflection of the screen

Step 4: Using that as an exclusion blend we can really see the face coming together

Step 5: Here I’ve drawn an outline around what appears to be the face

Step 6: Now simply fill in the darker areas of the reflection and change up the contrast/brightness so you can clearly see the face


what the fuck ????????

holy shit lmao

uchiigatana:

akamegatrill:

nusensei:

akamegatrill:

bro… nice.

Step 1: base image

Step 2: bring up the contrast and using the curves tool brighten the black areas in the image

Step 3: Using the theshold tool you can bring out a faint outline of tumblr user akamegatrill's face in the reflection of the screen

Step 4: Using that as an exclusion blend we can really see the face coming together

Step 5: Here I’ve drawn an outline around what appears to be the face

Step 6: Now simply fill in the darker areas of the reflection and change up the contrast/brightness so you can clearly see the face

what the fuck ????????

holy shit lmao

(via bent-duck)

×

×

×

permguerrero:

memes are people too 

(Source: deezyville, via creatinedealer)

×